søndag 10. januar 2016

Godt Nyttår.

Godt Nyttår til dere som velger å kikke innom.

Det er veldig lenge siden jeg la inn noe her, helt til dette siste døgnet.
Blogg kan være spennende, og jeg ønsker å vise dere noen av bildene mine.
Siden sist har jeg fotografert mye, litt av det finnes på min facebookside, i diverse album.
Jeg har hobbyer så det holder, og skifter mellom dem etter årstiden.
Men hele tiden følger kameraet meg, som en veldig god venn.

Siden sist har jeg sett en god del mer av landet vårt, og utland.
Norge er vakkert, og hvert sitt sted har sin sjarm.
Jeg er oppvokst og bor ved havet, men er opptatt av skog, fjell, fiskevann, og alt det vakre som finnes i naturen.
Naturen er min største kilde til rekreasjon, sammen med fotoapparatet, og litt annet.
Her er noen bilder fra  2015, noen fra 2016, og kan hende noen fra tidligere.






































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar