mandag 4. mars 2013

En ny fin dag.

Min dag.

Nok en flott dag her i Meløy. Sol fra skyfri himmel, blikkstille hav.
En lang, fin tur for å finne motiver, og fange øyeblikkene.
Rekreasjon for kropp og sjel.


Mine veier.
Jeg går mine veier hver dag.
De veiene som er best for meg.
Der finner jeg styrke, håp og tro.
Der er alt levende.
Der blir jeg møtt av forståelse.
En sannhet som bare er min.
Min oppfatning av alt rundt meg.
Min egen opplevelse.
Mine øyeblikk.
Nye, og aldri de samme.
Det er denne uendelige
gleden, jeg finner.
De veiene jeg går,
har, jeg selv valgt.
Valgt fordi jeg ikke, vil gå,
de, veiene andre valgte.
Her finner jeg mine stier.
Her møter jeg mine valg.

Anita Karin 4. mars 2013





Tanker og øyeblikk.

Tankene er bare mine.
Gode tanker,
om den nye dagen.
Om opplevelser,
og øyeblikk, som gir glede.
I min søken etter motiver,
finner jeg gleden,
på nytt.
Igjen og igjen.
Den velsignede dagen,
med alle sine overraskelser.
Naturen, tar i mot meg,
viser meg vei,
og nikker blidt.
Sier
"Meg kan du fange,
på nytt,
og jeg gir deg disse
øyeblikkene,
fordi du trenger det"

Anita Karin
4 mars 2013


Engavågen.


Lille og Store Blokktinden i Rødøy,til høyre i bildet, sett fra Engavågen i Meløy.
Bilde tatt 4 mars 2013





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar